Defecte
Carrie ajunge să se atașeze de familia iubitului ei, mai mult decât de el, iar Miranda descoperă că nu îi plac bărbații divorțați cu copii. Samantha îl consolează pe fratele lui Charlotte, care tocmai s-a despărțit de iubita lui.