Clase sociale
Arătosul evită să-i spună lui Carrie că o iubește, iar Miranda se desparte de Steve. Samantha iese cu un bogătaș, în timp ce Charlotte rămâne prinsă în vârtejul celebrității după ce întâlnește un actor la modă.