Ursulețul de pluș al lui Spike este distrus din greșeală, în timp ce managerul hotelului este în vacanță. Tom visează la un campionat de baschet asistat de Jerry, dar unchiul lui militar este în schimb hotărât să-l ajute să-l învingă definitiv pe Jerry.