Tom și Jerry confundă prada hoților cu o pungă de gogoși. Tom îl fugărește pe Jerry printr-o serie de panouri publicitare suprarealiste, Spike exagerează încercând să se revanșeze pentru că l-a bruscat pe Tom, și haosul se instalează în parcul acvatic.