Jerry ajută un elefant să evadeze din muzeu. Haosul se instalează când Tom și Jerry merg cu zmeele în parc și îi deranjează pe artiștii stradali din tot orașul. Un cameleon dispare după ce evandează din camera de hotel a proprietarului său.