Configurația statului împreună
Presat de Bernadette, Howard acceptă faptul că s-a mutat din casa mamei lui. Sheldon, care este prins la mijloc într-o ceartă dintre „iubita” lui, Amy, și prietenul său, Wil Wheaton, îi cere sfatul lui Penny.