Segmentarea dezvăluirii
O ceartă dintre Leonard și Sheldon îl face pe Leonard să se mute în cele din urmă cu Penny, fără să-și dea seama cum va afecta acest lucru aranjamentele lui Penny și Amy. Între timp, Raj are grijă de doamna Wolowitz în timp ce Howard e plecat.