Potențialul poțiunii iubirii
Excursia la Vegas a fetelor e anulată, iar băieții le invită să joace Dungeons and Dragons. Ca urmare, relația lui Sheldon cu Amy ia o întorsătură neașteptată. Între timp, Raj și Lucy merg la o întâlnire foarte ciudată.