Inversiunea Cooper/Kripke
Indignat că trebuie să lucreze cu dușmanul lui de la universitate, Barry Kripke, Sheldon trece printr-o criză de conștiință. Între timp, Howard și Raj cheltuie o mie de dolari pe figurine de acțiune care îi înfățișează chiar pe ei.