Formula răzbunării
După ce este umilit la Serviciul Național de Radio, Sheldon jură să îl distrugă pe Kripke, iar băieții îl ajută pe Sheldon să-și ducă la capăt răzbunarea. Între timp, Wolowitz încearcă să nu își distrugă relația cu Bernadette.