Corolarul învelișului ciudat de bomboane
În timp ce Sheldon egalează scorul cu dușmanul său, Wil Wheaton, Wolowitz îl imploră pe Leonard să o convingă pe Penny să îl cupleze cu una dintre prietenele ei.