Experimentul Gorila
Sheldon are parte de cea mai mare provocare a lui când încearcă să o ajute pe Penny să înțeleagă munca lui Leonard, iar Wolowitz devine gelos când Leonard începe să își petreacă timpul cu noua lui iubită.