Dezbaterea despre Jiminy
Leonard și Penny încearcă să-și revină după o primă partidă jenantă de sex, în timp ce Sheldon și Howard își pun la bătaie cele mai bune benzi desenate într-un pariu ca să determine specia unui greiere.