Ghici cine vine la cină
După ce află că Bruno și Peia sunt căsătoriți, Clark încearcă să reaprindă interesul lui Lois pentru a-l distruge pe Bruno; Natalie îi întâlnește pentru prima dată pe părinții lui Matteo, ceea ce are consecințe dezastruoase.