Cu capul înainte
Clark și generalul Lane au dificultăți în a-i oferi lui Lois posibilitatea să ia propriile decizii. Între timp, Lana și Sarah se întâlnesc cu un vechi preiten la restaurant. Iar Natalie are un vizitator-surpriză.