Mereu și pentru totdeauna
Lois și Clark încearcă să afle mai multe informații despre Bruno Mannheim, în timp ce Jonathan și Jordan intră în panică acasă din cauza diagnosticului îngrozitor al lui Lois. Matteo vine în Smallville pentru a-l întâlni pe John Henry pentru prima dată.