Cu mintea limpede
Clark se află pe un teritoriu neexplorat, iar Lois își face un nou prieten. Între timp, Superman îi face o vizită surpriză ui Bruno Mannheim. În cele din urmă, Lana o pune pe Sarah la conducere în timp ce ea este plecată la o întâlnire cu Chrissy.