Tensiunea se intensifică între membrii JSA, după ce Courtney spune pe cine vrea să recruteze în echipă. Între timp, Barbara îi invită pe Jordan și pe familia lui la cină, iar Henry, Jr. face o descoperire surprinzătoare despre tatăl lui.