După ce Courtney are o întâlnire neașteptată cu un membru al Societății Nedreptății din America, Pat îi dezvăluie adevărul despre istoria lor. Între timp, Barbara e încântată când vede că fiica ei încearcă să se înțeleagă cu Pat.