Cu membrii Societății Nedreptății din America pe urmele lor, Courtney, Pat și echipa se regrupează ca să-și dea seama care o să fie următorul pas. Între timp, Rick face o descoperire și echipa se pregătește pentru o înfruntare cu SNA.