După ce își dă seama că are nevoie de ajutor suplimentar, Courtney merge să recruteze noi membri pentru Societatea Dreptății din America, începând cu Yolanda Montez. Pat devine suspicios după o conversație bizară cu unul dintre localnicii orașului.