Jonny merge la terapie. După ce-a fost atacată de Brett, Mei vrea să se mute înapoi în Canada. Când Jonny află ceva șocant, decide să plece și el. Lui Marcus nu-i place latura petrecăreață a lui Neve, iar aceasta îi dă un ultimatum.