Mei a aflat de curând că tatăl ei nu e părintele său biologic, dar a mințit și i-a spus lui Jonny că tatăl ei e mort. Când Mei vede cât de apropiați sunt Neve și Jonny, își propune să-i îndepărteze. Louis dă o petrecere ca s-o impresioneze pe Zia.