Timmi, sora lui Neve, vine să stea cu ea cât părinții lor sunt plecați. Neve s-a săturat să trăiască în umbra lui Timmi. Jonny o evită pe Mei, iar Neve e ușurată că acesta merge mai departe. Gașca se duce la o petrecere ilegală de rave.