Mă simt bine
Când Spencer se alătură Oliviei în încercarea ei de a-i determina pe foștii jucători să vorbească despre antrenorul Garrett, lucrurile încep să devină reale pentru ei. Cu încurajarea lui Jordan, Layla acceptă să participe la o gală importantă cu Patience.