Primele zile
În timp ce Olivia se confruntă cu pierderea tatălui ei, prietenii și familia ei trebuie să lase deoparte propria suferință pentru a o ajuta să stea departe de tentații… Dar o singură persoană o poate ajuta să găsească puțină pace în mijlocul durerii.