Sabotaj
Olivia primește o oportunitate interesantă, dar trebuie să decidă dacă momentul este potrivit pentru ca ea să facă un salt mare. Antrenamentul de fotbal îi obligă pe Spencer, Jordan și Asher să vadă ce se întâmplă cu JJ care pare că a dispărut.