Nu folosi tehnica prea mult
De vreme ce viața lui Spencer a atins un punct dificil, el primește câteva sfaturi de la JJ și Coop pentru a îmbrățișa viața la facultate. Suspiciunile Oliviei și ale lui Billy despre antrenorul Garrett reapar și provoacă tensiune între ei și Jordan.