Microfonul a fost aruncat pe jos de scenariștii Robot Chicken, dar Walter White Jr. îl preia. Costumele pentru Exo Squad sunt gata pentru jobul 1, dar nu și pentru jobul 2. Remy face un nou tip de ratatouille.