Creatorii Robot Chicken explică de ce Superman și-ar fi dorit să încuie ușa la Fortăreața Solitudinii. Tocilarul moare sau face sex sau niciuna dintre ele? Probabil ești mai deștept ca un copil de clasa a cincea.