Scenariștii Robot Chicken află ce se întâmplă când fetița din „The Ring” își dă seama că nimeni nu mai vrea casete video. Aerul cool al lui Fonzie merge prea departe, pentru o zi ne-fericită. Tocilarul Robot Chicken se rătăcește în The CW.