Cealaltă fată din New Orleans
După ce află că viața lui Cami e în pericol și Aurora ar putea fi de vină, Klaus e forțat să joace unul dintre jocurile perverse ale Aurorei și să urmeze o serie de indicii pe care ea le-a lăsat pentru el.