Unde nimic nu rămâne îngropat
În urma unui plan nemilos care le-a afectat familia, Klaus, Elijah și Freya caută cu disperare o cale de a scăpa de Lucien (interpretat de Andrew Lees) o dată și pentru totdeauna.