Ne vedem în iad sau în New Orleans
Cu tensiunile la nivel ridicat, Klaus și Elijah sunt forțați să-și unească puterile pentru a descoperi motivele apariției lui Lucien (interpretat de Andrew Lees) în New Orleans.