O plimbare pe partea sălbatică
Pentru a afla de ce se află de fapt Tristan, vechea lui cunoștință, în New Orleans, Elijah ia în considerare participarea la o gală organizată de un grup misterios de vampiri antici, cunoscuți drept Strix. Hayley i se alătură.