Carnagiu
Când cineva din trecutul lui Hayley are o revelație înspăimântătoare, ea e îngrijorată pentru viața ei și a copilului ei. Pe fondul unor tensiuni crescute între ei, Klaus și Elijah apelează la Sabine pentru a o găsi pe Hayley, dispărută.