Casa următorului fiu
Când Rebekah ajunge în New Orleans la insistența fratelui ei, Elijah, ea o cunoaște pe Hayley, care îi dă niște vești neașteptate. Îngrijorată că fratele ei Klaus are intenții necurate, Rebekah cată ajutor de la o Sophie reticentă.