Fata din New Orleans
Davina își dorește o noapte în oraș și, cu ocazia festivalului muzical anual din Dauphine Street, îl convinge pe Marcel să o lase să participe. Marcel face asta cu precauție, dar o roagă pe Cami să stea cu ochii pe Davina.