Fructul copacului otrăvit
Când Klaus descoperă că viața lui Hayley e amenințată, el ia măsuri extreme pentru a o apăra pe ea și copilul ei. Cami apelează la părintele Kieran pentru sfaturi, atunci când îi e greu să proceseze evenimentele tragice din trecut.