Cel cu întâlnirea lui Rachel
Ross este îngrozit să afle că Rachel iese la întâlnire cu un actor chipeș, Kash, mai ales pentru că este însărcinată cu copilul lui Ross. Între timp, Phoebe se simte atrasă de un bucătar șef drăguț, dar neîndemânatic.