Cel cu frunzele de ceai
Simțindu-se stânjenit după ce-i mărturisește lui Rachel sentimentele pe care le are pentru ea, Joey evită contactul cu ea. Rachel speră să repare prietenia spunându-i lui Joey o minciună despre copilul ei nenăscut.