Cel după ce au spus „Da”
Recepția de nuntă a Monicăi cu Chandler este aproape eclipsată de vestea că Rachel e însărcinată. În altă parte la petrecere, Ross încearcă să impresioneze o femeie frumoasă și fără partener; Chandler dă de bucluc pe ringul de dans.