Cel cu interviul lui Joey
Acum că joacă din nou în serialul „Days of Our Lives”, Joey e încântat când numele lui e utilizat într-un rebus din revista Soap Opera Digest. Cu toate astea, nu vrea să dea un interviu revistei, pentru că ultimul său interviu i-a făcut probleme.