Odiseea unui crevete
Când un crevete cu adevărat patetic (cu numele creativ Crevete) sună la Smiling Friends, după ce e părăsit de marea lui iubire, Shrimpina, Pim și Charlie au idei foarte diferite despre cum să gestioneze situația.