Ziua cea mai mare a lui Desmond
O companie ce aduce fericire lumii primește o cerere simplă și anume să-l ajute pe fiul nefericit al unei femei să zâmbească din nou, dar sarcina se dovedește a fi mult mai complicată decât pare.