Prietenii merg în Brazilia!
Prietenii zâmbitori se relaxează, în sfârșit, într-un oraș brazilian de la malul mării. Pim lucrează la romanul lui, Charlie se uită la seriale descărcate pe noul lui hard drive portabil, în timp ce Allan și Glep se bucură de o pauză mult așteptată.