... Tocmai s-a ivit
În timpul unei zi tumultuoase, Arabella reevaluează întâlnirea sexuală pe care a avut-o cu Zain și, după o nouă pistă promițătoare în investigație, îi spune lui Biagio despre atacul pe care l-a suferit.