Nu uita marea
Trei luni mai devreme, Terry o vizitează pe Arabella în Ostia, Italia, unde aceasta trăiește pe picior mare, pe banii agenților ei. După ce obține niște beneficii, Arabella și Terry petrec o noapte sălbatică în oraș.