Crăciun, din nou
După ce a refuzat invitația lui Tom de a petrece Crăciunul cu familia lui, Jessie se trezește singură. Ea își dă seama că scrisorile pe care le-a scris când credea că pleacă pentru totdeauna au fost, poate, o idee proastă.