Petrecere
Festivitățile lui Steve și Sarah de dinaintea nunții îl aduc pe Tom înapoi în viața lui Jessie. Cu plecarea iminentă a acestuia în State, Jessie se gândește la motivele care i-au făcut să se despartă.